• This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

Speram ca anul acesta numarul de accidente grave de pe drumurile din Romania sa fie cat mai mic.    ...dar dorinta de adrenalina dupa o iarna lunga ...

La prima etapa, 16-18 aprilie, organizatorii au venit cu o oferta speciala pentru motociclistii care vor sa intre pe circuit in regim "track-days".  Taxa de participare, care in mod uzual este de 200 euro pentru 3 zile la Serres, va fi de doar 100 euro pentru cei care nu au mai fost niciodata pe circuit.

Organizatorii incearca prin aceasta reducere sa atraga cati mai multi amatori de senzatii tari pe doua roti pe circuit pentru a scadea numarul de accidente grave de pe drumurile publice, care se regasesc la fiecare inceput de an in statisticile din Romania.

Din experienta noastra, un motocilist care incearca senzatiile pe care le ofera un circuit, se disciplineaza in trafic si constientizeaza riscurile la care se poate expune.

 Multe persoane, dar si multi motociclisti traiesc inca cu impresia falsa precum ca odata ajuns la circuit un incepator va cadea in mod sigur si va zgaria motocicleta. Din statistica pe care o putem face in ultimii 3 ani, la primul contact cu pista de viteza, un numar extrem de mic de motociclisti ajung sa cada chiar daca cunostintele si tehnica lor de pilotaj sunt apropiate de zero. Nu acelasi lucru se intampla in trafic.

Pentru a putea intra pe circuit este obligatoriu echipamentul integral care poate fi din 2 piese, cizme, casca si manusi.

Accesul incepatorilor se face separat de avansati, oricat de lent ai fi, e loc si pentru tine.

 

 

 

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

Desi o prezenta constanta in RoSBK in ultimii ani, echipa 33Team Cluj porneste la drum in 2010 intr-o formula noua care-si propune atingerea unor noi performante si a unui nivel competitional superior sezoanelor precedente. Alegerea participarii in campionatul RoSBK a venit firesc datorita calitatii organizarii si a circuitelor programate in calendar precum si a concurentei sportive existente in randul participantilor. Insufletita de Zoltan Zsigmond, Team33 a adunat anul trecut oameni valorosi in jurul ei, prezenta lui Bogdan Popovici, echipa tehnica competitiva si prietenia lui Dan Mainescu conducand la o relatie puternica ce a depasit inerentele momente dificile si se aliniaza la startul noului sezon cu entuziasm, maturitate si multa pasiune. Desi cu o experienta limitata in lumea curselor pe doua roti, Victor Mihailescu va fi al patrulea membru al echipei clujene concurand la clasa SBK alaturi de Zoli, amandoi utilizand motociclete Suzuki GSX-R 1000. In batalia clasei SSP se vor implica Bogdan si Dan, ambii pe Honda CBR 600 RR. Avand in vedere rezultatul foarte bun inregistrat in sezonul 2009 in clasamentul de anduranta – locul 2 - 33Team se va prezenta si in 2010 la toate etapele de anduranta organizate - sub denumirea Team33Gynia - utilizand toti cei patru membrii componenti si dorind sa-si pastreze cel putin pozitia obtinuta sezonul trecut. Desi exista o separare geografica importanta intre cei patru titulari, 33Team isi va unii fortele pentru a beneficia de o logistica bine conceputa si de un program de antrenament fizic si psihic cat mai bun pentru a putea fi in forma maxima la startul primei etape. Dificultatile financiare specifice acestui an ii va limita in realizarea de antrenamente pregatitoare campionatului, doar Bogdan si Dan reusind sa participe la iesiri pe circuite inainte de starul oficial al RoSBK 2010, Zoli si Victor multumindu-se cu o pregatire tehnica foarte buna a motocicletelor.

33Team va asteapta sa fiti alaturi de ei vizitand site-ul oficial www.33team.net si participand activ la discutiile de pe forumul propriu. In curand se vor finaliza si negocierile parteneriatelor de imagine prilej cu care echipa va organiza si un eveniment special de lansare oficiala a formulei competitionale pentru 2010.

Echipa 33team ureaza succes colegilor de campionat si sa ne vedem cu bine pe circuite!

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

A aparut mult-asteptatul prim numar al revistei Motociclismo din 2010. Acesta se poate gasi la punctele de difuzare a presei incepand cu 15 februarie 2010.

 

Puteti citi un comparativ "fierbinte" intre cea mai puternica si mai rapida supersportiva de serie, noul BMW S 1000 RR, si ultra-agila Aprilia RSV 4 Factory, efectuat de fostul campion mondial Gabor Talmacsi, pe circuitul de la Valencia.

Noua Honda VFR 1200F este pusa la incercare intr-un comparativ inedit, menit sa evidentieze caracterul predominant al motocicletei nipone: touring (Kawasaki GTR 1400) sau sport-touring (BMW K 1300 S). Puteti afla totul si despre noile Kawasaki Versys si Z1000.

Sezonul sportiv 2010 este inceput in forta cu un interviu in exclusivitate cu Catalin Cazacu, unul dintre cei mai buni piloti romani de la clasa Supersport, o analiza a motociclismului sportiv pentru copii si avanpremiera MotoGP si World Superbike pentru 2010.

Pasionatii de tehnica pot afla cum functioneaza si ce viitor au motocicletele cu mai mult de doua roti (printre care si Piaggio MP3). Rubrica Second-Hand este dedicata superbike-urilor clasice ale anilor '90 (Kawasaki ZX-7R, Suzuki GSX-R 750 si Yamaha YZF750R). Cei care au entuziasmul specific inceputului de sezon, dar n-au utilajul adecvat, vor gasi foarte utila pagina de anunturi moto.

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
In perioada 11-15 ianuarie, 16 sportivi din Romanian Superbike au participat la antrenamente pe circuitul Almeria din sudul Spaniei.

 ln primele zile vremea nu a tinut cu sportivii romani, inregistrandu-se teperaturi de pana la 10 grade Celsius si vant puternic. In ultimile zile starea vremii s-a imbunatatit considerabil , in ultima zi termometrul indicand 19 grade cu soare puternic.

Circuitul Almeria este folosit frecvent pentru teste de echipe din F1, MotoGP, World SBK , BSB datorita desenului care include o varietate mare de viraje si o line dreapta de peste 900m.

La clasa Supersport cel mai bun timp a fost obtinut de Octavian Negrea - Yamaha (1.45) urmat de Bogdan Popovici - Honda(1.47) si Dan Demetrescu- Suzuki (1.50) si Marian Zaharia (1.50).

La clasa Superbike, Ionut Mistode a inregistrat cel mai bun timp dar datorita problemelor tehnice motocicleta sa nu a putut fi utilizata decat in primele 2 zile. Al doi-lea timp la obtinut Artur Boit - Honda, urmat de Alin Romagnoli- Yamaha.

 

Articole similare